mapka nasza firma
Jesteśmy jednym z większych producentów wyrobów mosiężnych na polskim rynku. Wykonujemy wyroby z prętów mosiężnych MO 58 wg PN.
nasze produkty

Ofertę naszą kierujemy w głównej mierze do odbiorców hurtowych oraz świadczymy usługi kooperacyjne na wykonywanie różnego typu elementów.

wdrozeniowy

Zapytanie ofertowe

na zakup najnowszej generacji urządzeń niezbędnych dla wdrożenia do seryjnej produkcji innowacyjnego przepływomierza do regulacji czynnika grzewczego stosowanych w układach centralnego ogrzewania podłogowego chronionego wzorem użytkowym  1/11/2017 

linki do podrania :

Zapytanie ofertowe nr, 1/11/2017

załacznik nr 3 oświadczenie -o -niepowiązaniu

załacznik nr 2d do zapytania ofertowego

załacznik nr 2c do zapytania ofertowego

załacznik nr.2b do zapytania ofertowego

Załącznik nr 2a do zapytania ofertowego

 

 

 

 

 

01.

Producent rozdzielaczy grzejnikowych – Finish-A w sporcie

Bliski świat sportu

Raz na jakiś czas warto odejść od produkowanych mieszaczy ogrzewania podłogowego, przepływomierzy czy też podłogówki lub grzejników. Pracownicy firmy, która specjalizuje się w produkcji ogrzewania podłogowego, zarówno sami spędzają czas aktywnie, jak i wspierają w tym innych. Zapraszamy do zapoznania się z tą częścią naszej działalności. Zachęcamy również do sprawdzenia naszej szczegółowej oferty. Posiadamy rozbudowany asortyment. Wyrabiamy między innymi rozdzielacze mosiężne, rotametry i złączki solarne.
02.
Motoryzacja
/2009.11.24
W roku 2008 firma FINISH A podjęła decyzję o sponso­rowaniu startów Mateusza Gołek w Pucharze BMW F800 CUP. Puchar ten był dołączony do kalendarza Wyścigowych Moto­cyklowych Mistrzostw Polski.
Przy olbrzymim wsparciu firmy BIELTOR oraz Pana Bronisława Gąsiorka, udało się zebrać fundusze i sprzęt.

Sezon 2008 potraktowaliśmy jako sezon na naukę i poznawanie prawdziwego ścigania.
Mimo, iż był to nasz I sezon udało nam się zająć bardzo dobre 5 miejsce w klasyfikacji generalnej Pucharu BMW F800 CUP, a na ostatniej rundzie wywalczyć nawet miejsce na „pudle” i wywieźć puchar za 2 miejsce. Kolejnym małym sukcesem było nie zaliczenie ani jednego „ślizgu”  w czasie trwania całego sezonu- Mateusz dokonał tego jako jedyny w całej stawce zawodników Pucharu BMW.
Sezon 2009 rozpoczął się od zmiany motocykla na mocniejszy (Yamaha R6) i jest przeznaczony na zdobywanie doświadczenia, które mamy nadzieję, że zaprocentuje już w sezonie 2010, w którym to zamierzamy wystartować w Pucharze PZM w klasie Rookie 600.

 

 

 

20.06.2011

Sezon 2010 miał zacząć się od rundy na lotnisku w Modlinie. Niestety brak organizacji i braki w zabezpieczeniu toru nie pozwoliły na rozegranie tej rundy. Dlatego organizator zrobił wolne treningi na lotnisku żeby potrenować.

Dla Mateusza , runda w Modlinie była podwójnie pechowa, bo poza odwołaniem zawodów , na treningu wybuchł silnik w jego Yamasze R6.

Zaczęło się szybkie poszukiwanie drugiego silnika bo kolejna runda była za kilkanaście dni.

Niestety nie udało się zakupić tak szybko silnika i runda w Brnie przepadła.

Wspólnie postanowiliśmy, że opuszczamy rundę w Slovakiaring i Moście i przygotowujemy profesjonalnie motocykl do 3 ostatnich rund w Poznaniu.

Motocykl został przetransportowany do Austrii gdzie został zbudowany w specyfikacji Superstock.

Po przyjeździe do Polski, Mateusz pojechał do Poznania na 2-dniowe treningi by podocierać silnik.

Były to chyba najcięższe 2 dni jakie spędził w Poznaniu. Przy temperaturze ponad 35 stopni, trzeba było wypalić 2 pełne baki paliwa jeźdząc żółwim tempem by prawidłowo dotrzeć silnik.

Ale pod koniec drugiego dnia, można było już pojechać „normalnie”

Mateuszowi udało się uzyskać swoją „życiówkę” 1,44.00 co optymistycznie nas nastawiało przed rundą w Poznaniu.

 

Właśnie z takim nastawieniem wyruszyliśmy na 5 rundę Pucharu Polski do Poznania. Treningi i kwalifikację przebiegały bardzo dobrze i do wyścigu Mateusz zakwalifikował się z 4 czasem. Wyścig był bardzo pasjonujący i Mateusz walczył do ostatnich metrów o 3 lokatę. Udało się przyjechać na najniższym miejscu na podium z różnicą 0,250 sekundy do 4 zawodnika .

Był to również wyścig połączony z Mistrzostwami Czech i Słowacji. W klasyfikacji generalnej Mateusz przyjechał na bardzo dobrej 5 pozycji.

 

Kolejna runda w Poznaniu była jeszcze bardziej pasjonująca. Po uzyskaniu 3 czasu w kwalifikacjach i „życiówki” 1,42.800 , Mateusz po ostrej walce wjechał na metę na 2 pozycji mając znowu za plecami przeciwnika. Różnica między nimi na mecie wynosiła znowu 0,250 sekundy! W czasie wyścigu padła też kolejna „życiówka” Mateusza – 1,42.200

 

Cały Puchar Rookie 600 zdominował Adrian Pasek , który wygrał wszystkie wyścigi.

Przed ostatnią rundą miał już tak dużą przewagę punktową, że po odebraniu Pucharu postanowił wystartować w ostatnim wyścigu już w klasie Superstock Junior.

 

Nie ukrywamy, że była to duża szansa na to, żeby Mateusz wygrał wyścig.

Niestety kontuzja , która dokuczała Mateuszowi od początku sezony – ból nadgarstka – spowodował, że niestety musieliśmy odpuścić ostatnia rundę.

Mimo rehabilitacji i konsultacji z różnymi lekarzami, jedyną szansą na „naprawę” nadgarstka jest operacja.

Mimo że Mateusz wystartował tylko w 2 z 6 rund Pucharu Polski Rookie 600, udało mu się zając na koniec sezonu 6 miejsce w generalce w stawce 30 zawodników !!

 

Decyzja była trudna ale na koniec 2010 Mateusz sprzedał motocykl i zawiesił rękawice na kołku

 

Jednak Mateusz jak i firma FINISH A postanowili zapełnić tą lukę :) i na koniec sezonu 2011 planujemy przesiąść się na 4 koła. Na razie projekt jest w realizacji. Nie będą to starty w jakichś prestiżowych zawodach np. Mistrzostwach Polski ale myślimy o eventach i imprezach sprawnościowych.

 

 

A co od wyścigów motocyklowych to....... myślę, że jeszcze kiedyś powrócimy do tego tematu.....

 

 1.01.2012

 

W 2011 roku Mateusz zakupił Subaru Impreze Type-R STI z 1998 roku. Auto zostało rozebrane do gołej blachy i zaczęła się powolna i mozolna odbudowa auta i przygotowanie go do startów w zawodach amatorskich.

Po roku prac, auto odpaliło i udało się na pierwsze testy na Torze Kielce.

Testy przebiegły pomyślnie.

Już zaplanowane są kolejne treningi i dalsze modyfikację poprawiające właściwości jezdne auta.

 

 

 

 filmy z przejazdu:

11.06.2012

 
25.07.2012
 

 

 Po więcej ciekawych  informacji związanych z motoryzacją zapraszamy na stronę :

 

www.mateuszgolek.pl

www.evo9.pl

 

 

 

 

zdjęcia 25.07.2012
zdjęcia 2012

zdjęcia 2010
zdjęcia archiwalne
03.
Wędkarstwo

W ramach spędzania wolnego czasu jednym z preferowanych przez naszą firmę hobby jest propagowanie trendu w środowisku wędkarskim „złów i wypuść ‘’ Nasi wytrwali łowcy okazów [karpiarze] uczestniczą w organizowaniu zawodów wędkarskich z szczególnym nasileniem edukacji

 

wśród dzieci i młodzieży wpajając świadomość ochrony wód, aby w przyszłości polskie rzeki nie były „martwe”, ale pływały w nich piękne okazy płoci, szczupaków, karpi, itd. Jako priorytet stawiamy sobie symbiozę naszej działalności zawodowej z przyrodą. Preferujemy również bezpieczną rywalizację sportowe, nie na ulicach zatłoczonych miast, ale właśnie uczestnicząc w wyścigach motocyklowych na zamkniętych torach, promując jednocześnie naszą firmę.

Pisarzowice 2012
wyprawa na karpie Ebro 2012
zdjęcia 2012
wyprawa na Ebro
galeria /sezon 2010
galeria zdjęć
04.
Narciarstwo

Nie tylko latem ,ale też zimą firma Finish-a bierze czynny udział wyjazdach integracyjnych jakim jest narciarstwo.

Dzięki współpracy z firmą Elbrom udało się zorganizować wyjazd na narty do Austrii i Szwajcarii. Do przepięknego kurortu Samnaun.


Masyw Samnaun jest to łańcuch górski położony w Alpach Wschodnich, w części Alp Retyckich, na pograniczu Austrii (w Tyrolu) i Szwajcarii (w Gryzonii). Sąsiaduje z łańcuchami Ferwall na zachodzie, Silvretta i Sesvenna na południu oraz z Alpami Ötztalskimi na wschodzie.
sezeon 2011/2012